Tuesday, February 23, 2010

Eşti încă aici?

M-ai părăsit?Ai ales o altă cale?Nu mai vrei să fii cu mine?Mă doare.Ce?Cu greu aş putea spune...toţi muşchii protestează,scârţâind de fiecare dată când privirea ta mă urmăreşte cu acea lumină nordică în ei...dar cel mai tare,cel mai dureros este muşchiul inimii,care se mişcă într-una,pulsează cu viaţă,galopează când te simte...
De ce este totul atât de complicat? De ce tot ceea ce vreau se năruie,dispare,fără să se mai întoarcă vreodată la mine?Eşti tu şi eşti aici...eşti tu şi nu mai eşti aici...
Bate briza rece peste inima mea pustie,iar sunetul ecoului gol mă face să mă strâng în mine,să încerc să uit...dar din păcate nu pot. Ce să fac? Nu mai pot să zbor,căci aripile mi-au fost legate de lanţurile invizibile ale durerii...Mă prăbuşesc?!NU VREAU!....

(video borrowed from youtube)

No comments:

Post a Comment