Wednesday, March 31, 2010

Today is the day...

Astăzi este ziua în care spun nu,în care te părăsesc pe tine și mă îmbrățișez pe mine.Astăzi este ziua în care încep să te urăsc și încep să mă iubesc pe mine.Este ziua în care renunț la „noi” și spun numai „eu”.Este ziua schimbării definitive,în care tu nu mai ai loc,în care exist numai eu.
Egocentristă?Poate da.Dar a sosit momentul să mă eliberez de persoana ta,de suflul tău înghețat și să-mi desfac aripile și să ZBOR. SĂ ZBOR!
Renunț la tot ce înseamnă altruism și devin egoistă. Vreau să-mi pese și de mine,să te văd cum te frămânți,cum încerci să mă întorci. Poate că...de fapt,vei realiza cu siguranță că eu am fost viața ta,că centrul tău a fost bunătatea sau prostia mea. Adio acum,vechea mea față!Bun venit,suflet de gheață!

„Flamura de purpură pe buzele-ți se desfășoară...
Și n-ai fost biruită...”


No comments:

Post a Comment