Friday, April 16, 2010

Tu ești mica mea rază de soare

Tu ești persoana care-mi încălzește diminețile reci de toamnă,care mă face să zâmbesc chiar și atunci când aș vrea să plâng. Mă cunoști...și totuși nu o faci.Mă privești ca pe toți ceilalți,deși privirea ta poate să-mi vadă sufletul ca nimeni altcineva.Cu toate acestea eu continui să te țin de mână,să ignor cealaltă mână ocupată de altcineva și privirea ta care se îndepărtează.
Fericire?Iubire?Probabil că ploaia va continua să cadă până când mă vei vedea,până când va sosi ziua dezvăluirii,a mărturisirii.
Gândul mi se îndreaptă către tine,dar ochii îmi sunt acoperiți. Nu mai vreau să văd,să gust trădarea din fața mea.Să zâmbești...să râzi...asta-mi doresc pentru tine...iar dacă ziua ți-e înseninată,atunci...o să zâmbesc și eu...
Tu ești mica mea rază de soare...și în același timp,primul fulg de nea din palma mea...

No comments:

Post a Comment