Wednesday, August 31, 2011

Pe cuvânt de onoare!

Am o frază, niște cuvinte simple care-mi stau pe limbă și nu am cui să le adresez din moment ce sunt singură. Am să le scriu aici și am să păstrez tăcerea, ca să nu tulbur liniștea emoțională. O să devină niște semne, caractere scrise, fără semnificație, ok?
De fapt nu. Îmi pare rău! Au o semnificație și SUNT adresate unei singure persoane. Cei care se simt să ridice mâna.
Nimeni?
Sunteți siguri?
Ok! Here I GO!!!
This is R.A.T.E.D. information! Is T.O.P. S.E.C.R.E.T. information!
Don't you dare tell my mother!!!

-FUCK YOU!!! FUCK YOU!!!WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU?! WANT ME TO FORGET??? I'LL DO IT, DON'T WORRY! YOU'LL BE OUT FOR GOOD!


Îmi cer scuze! Îmi cer scuze dacă privirea v-a fost rănită sau/și dacă gândurile v-au devenit confuze. Îmi pare rău dacă v-ați schimbat părerea despre mine, dar sunt un om și nu o mașină. Iar acelea au fost cuvintele mele, strigate într-un nor de frică. Da, îmi e frică de mine și de ceea ce țin în mine. Sunt prea pașnică. Dacă o să răbufnesc nu știu încotro o să zboare frânturile mele de fraze sau pe cine o să las să-mi vadă lacrimile.
Deocamdată sunt curajoasă. Dar această stare poate fi trecătoare...și mi-e frică.
Nu mai vreau să-mi mai strâng brațele goale...
Sper că-mi veți scuza ieșirea necenzurată.

1 comment:

  1. Never apologise for what you feel. From time to time we need to shout and spit our guts and fall in the mud in order to rise. Don't worry, i won't tell you mother. :) What have you done here is an act of bravery.

    ReplyDelete